UPDATE CORONA FAQ


VEILIGHEIDSMAATREGELEN MET BETREKKING TOT HET CORONAVIRUS

Update 25/03/2021

Vanaf donderdag 29/10/20 sluiten de bioscopen voor onbepaalde tijd hun deuren. Zodra de situatie het toelaat, verwelkomen we je graag terug in onze cinema’s, in strikte naleving van de veiligheidsmaatregelen, want uw gezondheid en die van onze werknemers zijn meer dan ooit onze prioriteit.


Terugbetaling van mijn tickets:


Heb je tickets gekocht voor een voorstelling die plaats had moeten vinden tussen 29/10 en 06/11?

  • Indien je via de website tickets had gekocht met een bankkaart, zal dit bedrag automatisch teruggestort worden op jouw bankrekening.
  • Indien je via de website tickets had gekocht met een voordeelkaart, zal je voordeelkaart gecrediteerd worden met het bedrag van de tickets.
  • Indien je tickets had gekocht aan de kassa, stuur ons dan via mail (genk@euroscoop.be) de datum van de voorstelling, een foto van de tickets en jouw bankgegevens zodat we de tickets kunnen annuleren en deze kunnen terugbetalen op jouw bankrekening
  • Indien je tickets had gekocht aan de hand van hand van een voucher, wordt de vouchercode opnieuw geactiveerd (en
    ontvang je per e-mail de code om deze opnieuw te gebruiken).

VOORDEELKAART

  • De geldigheid van mijn voordeelkaart is verlopen. Is het resterende tegoed verloren?
    Helemaal niet. Om geldig te kunnen blijven, moet de voordeelkaart normaal gezien minstens één keer per jaar worden gebruikt. Indien de geldigheid van uw voordeelkaart verlopen is tijdens onze sluitingsperiode, wordt deze onvoorwaardelijk automatisch gereactiveerd in ons systeem. Indien u andere vragen heeft i.v.m. terugbetalingen, kan u onze klantendienst contacteren (klantenservice@euroscoop.be).
  • Aanvullende info ivm de voordeelkaart
    Gezien de verplichte sluiting van bioscopen omwille van de coronacrisis, maken wij gebruik van deze periode om over te schakelen naar een nieuw softwarepakket ivm onze ticketing. Hierdoor kan u op dit moment geen nieuwe voordeelkaart aankopen. Het herladen van een bestaande voordeelkaart is ook niet mogelijk.

VOUCHERS/GIFT CARD

  • Ik ben in het bezit van vouchers die gedurende de sluitingsperiode verlopen zijn, zijn deze niet meer bruikbaar?
    Jawel, deze vouchers zijn niet verloren. Alle vouchers / giftcards waarvan de geldigheidsdatum is verlopen tussen 14/03/2020 en 30/11/2021
    worden automatisch verlengd in ons systeem tot 30/11/2021. Momenteel weten we niet wanneer onze bioscoopzalen zullen heropenen.
  • Aanvullende info ivm de vouchers
    Gezien de verplichte sluiting van bioscopen omwille van de coronacrisis, maken wij gebruik van deze periode om over te schakelen naar een nieuw softwarepakket ivm onze ticketing. Hierdoor kan u op dit moment geen nieuwe vouchers aankopen.